Kako „rade“ Poštini PAKETOMATI?

 Kako „rade“ Poštini PAKETOMATI?

Od nedavno isped ulaza u paraćinsku Poštu nalaze se Paketomati koji predstavljaju savremeno i praktično rešenje za brzu isporuku pošiljaka – i to 24/7.

Paketomat služi i da se ostavi pošiljka, ali i da se preuzme, što korisnicima štedi vreme i olakšava proces dostave. Ova usluga dostupna je svima – ne zahteva registraciju ali je potrebno ispratiti određena uputstva da bi paket bio preuzet iz ovog pametnog sandučića.

Na paketomatu se mogu isporučiti pošiljke za koje je unapred plaćena poštarina (Postekspres, Novi paket, PE-BOX), na zahtev pošiljaoca prilikom adresovanja i predaje pošiljke na šalteru pošta ili prilikom preuzimanja pošiljke od dostavljača.

Preuzimanje pošiljke bez mobilne aplikacije Direct4.me:

  • klik na link iz poruke kojom ste obavešteni da je za vas prispela pošiljka – nakon čega će se otvoriti stranica u kojoj je potrebno uneti šestocifreni kod;
  • Klik na dugme „Dalje”;
  • zatim se postavlja pitanje da li ste ispred paketomata? Ukoliko jeste, odgovorite sa „Da“ i nastavite proceduru preuzimanja pošiljke.
  • prikazaće se ćelija u kojoj se Vaša pošiljka nalazi i potrebno je ispratiti proceduru koja je navedena u poruci i pritisnuti na ekranu dugme za početak emitovanja zvučnog žetona.
  • Na kraju se postavlja pitanje da je sve u redu, tj da li je pošiljka preuzeta iz paketomata. Klikom na dugme „Da“, aplikativno se potvrđuje da ste pošiljku preuzeli iz paketomata i da je potrebno zatvoriti vrata paketomata. Ukoliko je nešto pošlo po zlu, procedura kreće ispočetka.

Preuzimanje pošiljke uz mobilnu aplikaciju Direct4.me:

Instaliranje aplikacije nudi više pogodnosti prilikom preuzimanja ili slanja pošiljke. Aplikacija omogućava da otključate paketomat, pratite status svoje pošiljke ili ovlastite treće lice da preuzme pošiljku umesto Vas. Aplikaciju Direct4.me moguće je preuzeti uz pomoć Apple iOS app i Play prodavnice.

Povezane objave