Marko Bošković Paraćincima približio potencijal društvenih mreža za razvoj biznisa

 Marko Bošković Paraćincima približio potencijal društvenih mreža za razvoj biznisa

Marko Bošković, onlajn trener koga Paraćinci znaju kao Boleta, na instagramu broji više od 45 hiljada pratioca, te je sinoć u paraćinskom RISC-u kroz interaktivnu diskusiju pokušao da ukaže na značaj društvenih mreža i onlajn platformi za razvoj biznisa.

Potencijal društvenih mreža da vaš biznis „digne u nebesa“ i značajno uveća profit je ogroman, ali i za to treba imati strpljenja jer uspeh ne dolazi preko noći. Bošković je istakao značaj posvećenosti i ljubavi prema onome što radite, kao i to da je autentičnost onoga što nudite kao proizvod/uslugu treba da bude autentično, a ne već viđeno.

Ono što ću pokušati da objasnim ovim mladim ljudima je stvaranje brenda. Svi se sada fokusiraju na proizvod, a proizvod dođe sam po sebi, kao i naplata, tako da je najbitnije stvoriti brend – da oni sami budu brend, pa će posle doći sve na svoje mesto.

ističe Bošković.

Kada je u pitanju vremenski period, popularni Bole kaže da je razvoj njegovog biznisa tekao u etapama:

Kako su se razvijale društvene mreže, tako je išao i napredak. Od Fejsbuka preko Instagrama do TikToka sada…pa recimo neke 3-4 godine.Brojke su u mom slučaju, pošto sam onlajn trener, počele naglo da rastu od korone. Tada je sve krenulo uzlaznom putanjom, povećala se svest o zdravlju. Imam svoj sajt, imam društvene mreže, komunikaciju sa celim svetom, sve to ide bez problema. Ipak zainteresovaniji su domaći, jer kad neko vidi da je „naš čovek“ u pitanju lakše deli iskustva i više veruje.

kaže Bošković.

Na pitanje šta su prvi koraci ukoliko se odlučimo za ovakav vid poslovanja, Marko odgovara:

Prvo treba da vidiš šta voliš. A ne, „evo ovo rade drugi pa ću i ja“. Ako voliš to što radiš, onda faktički nemaš posao, nemaš radno vreme, radiš ono što ti prija. Šta je vama u srcu – time se bavite. Mi smo dobro podneblje za to zbog te domaćinske kulture, pa da se sve to uklopi sa tim digitalnim svetom – onda to bude pogodak. Samo želim da naglasim da ne treba da budu plagijati, jer to je uvek jeftina priča, mora da bude nešto autentično.

U poslednje vreme, paraćinski RISC često organizuje događaje na kojima gostujući predavači ističu savremenu tehnologiju kao bitan faktor za rast biznisa. Direktor ove ustanove, aljoša Gligorijević ističe da je, zbog vremena u kom živimo i načina poslovanja, to danas neophodno, a tu neophodnost RISC je prepoznao, te kroz ove događaje pruža Paraćincima uvid u iskustvo ljudi priznatih u svojim poslovima.

Imali smo nedavno Vladimira Đukanovića koji je govorio o veštačkoj inteligenciji u ekonomiji, imali smo predavanje za srednjoškolce o multimedijima, video produkciji, večeras Marko Bošković priča svoje iskustvo, tako da se trudimo da osmislimo program koji će obuhvatiti najširi spektar zanimanja, profesija, interesovanja ljudi i na taj način poboljšati svoje poslovanje i generalno unaprediti svoj rad.

rekao je Gligorijević.

U istom ritmu, RISC će nastaviti i do kraja godine, a prema rečima direktora, sledeća godina biće značajna za ovaj startap centar jer je dobio podršku Ministarstva nauke, tehnološkog razvoja i inovacija, tako da Paraćince ovde već početkom sledeće godine očekuju razne IT obuke, startap škola, startap vikendi i još mnogo toga.

Povezane objave